*****************

*****************

The Face Says It All

Cheaper Than Therapy



I had to pull out this old Santa photo. Christmas is long gone, but my oldest's attitude that shows in this picture, is not. Why? Why is her first reaction always grumpy? She's 11 now and I'm very nervous about what the teen years hold. YIKES!
(The inner dialogue for all of us in this picture holds so much. I can hear it now!)
***Go visit other participants of Jen's "Thousand Words Thursday"***

Stumble Upon Toolbar

26 comments:

  1. yeah she wasn't happy!! I dont think I have one picture of my 11 year old with santa that she is smiling!

    ReplyDelete
  2. LOL, looks like DQ! Love it, love the story behind it!

    ReplyDelete
  3. Oh my, that FACE!!! She's out to kill, LOL. Love it. :)

    ReplyDelete
  4. that is funny, Will is so afraid of Santa, but sure likes the gifts.

    ReplyDelete
  5. OMG!!! What a "tude"!
    But its a great pic!

    ReplyDelete
  6. Wait, is that you with BROWN hair!?!?!
    What a sweet fam!

    ReplyDelete
  7. I love Santa pics. They cause some of the most miserable and cantankerous looks on children.

    ReplyDelete
  8. I had to laugh out loud (and even spell it too!) I totally get it... thanks for making me feel like our family is "normal"--- ha, ha

    ReplyDelete
  9. my oldest daughter will be 12 next month. she's already got the angst going. i just wrote a post about it if ya wanna check it out. someone help us with the teen years! lol

    ReplyDelete
  10. Trust me, it starts getting really fun around twelve and a half! Enjoy your next year and a half!

    ReplyDelete
  11. Now, that's a great picture... LOL And she'll have the same look during her teen years as well... LOL

    ReplyDelete
  12. LOL...looks like my little sister used to look like in ALL her pictures!

    ReplyDelete
  13. Oh--the attitude is just oozing out of her! Great pic!

    ReplyDelete
  14. the icing on the cake is that she will adore seeing these pics a decade from now.

    ReplyDelete
  15. Hi Ann! I didn't paint it but sure wish I was that talented! I found someone in town, she's great! :)

    ReplyDelete
  16. Oh yeah...total grumpsville. Santa too :)

    ReplyDelete
  17. Too funny. I have an 11 year old step-son. I know how you feel.

    ReplyDelete
  18. Oh that pic is just too precious! While I love the good, beautiful all-smiles ones, it's pics like these that show the real story that are irreplaceable. Thanks for sharing- it reminds me that not all the pictures I share with others (be it through ATWT or elsewhere) need to be "perfect."

    BTW- Thanks for the comment too!

    ReplyDelete
  19. Great picture! - even Santa looks grumpy - how wrong is that? Is that you with short hair?

    ReplyDelete
  20. Lovin' that face!! Santa looks uber-thrilled too, haha.

    ReplyDelete
  21. LOL - Monkey had a more fearful reaction - her pout is priceless!

    ReplyDelete
  22. All I have to say is Helllooo hawtie husband - yum! Where have you been hiding him?

    Ok, and your daughter's face is hilarious :)

    xoxo - Kat

    ReplyDelete
  23. Crackin' me up! Just love the attitude! Good look with the tween years. They'll be here before you know it.

    ReplyDelete
  24. oh my, she looks like she's ready to eat me. lol.. im wondering how my son would be like to Santa when he's 11.. yaiks, too, here...

    ReplyDelete

Thanks for taking the time to comment! I hope you enjoyed your time here.

Blog Widget by LinkWithin